Toimitusehdot

    Ostaminen ja tilaaminen
    Nettikaupasta ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä. Eteeriset öljyt ostettavissa vain henkilökohtaisen ohjauksen kautta. Kaikki tuotteet eivät ole varastotavaraa, joten tilapäisesti jokin tuote voi olla hetkellisesti myyty loppuun ja se toimitetaan heti uuden erän saavuttua tai sopimuksen mukaan. Pidätämme oikeudet muutoksiin.Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen. Tilauksen vähimmäisarvo on 10,00 €.

    Tuotteet ja tuotehinnat
    Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä ja ovat voimassa ainoastaan nettikaupassa. Hintoihin sisältyy arvonlisävero.

    Maksutavat
    Tuotteet toimitaan vasta kun maksu näkyy Omimon tilillä.
    Verkkopankkimaksulla tai luotto,-pankkikortilla:
    Suoraan Omimon tilille. Saat tiedot tilauksen yhteydessä. Paikan päällä luottokortilla.
    Toimitustapa ja -kulut:
    Suomen Posti Oyj (Itella). Kirje, postipaketti sekä pakettiautomaatti. Paketin sisältöä ei mainita pakkauksessa. Postikulut lisätään tilauksen hintaan.

    Kirje:
    Kaikki tilaukset jotka on mahdollista pakata kirjeen mitat täyttävään pahvikoteloon toimitetaan kirjeenä.Tällöin tilaaja saa lähetyksensä aina suoraan kotiinsa.

    Postipaketti:
    Lähetys on vastaanottajan noudettavissa valitsemastaan postitoimipaikasta tai pakettiautomaatista.

    Toimitusaika:
    Tilaukset käsitellään yleensä tilaustasi seuraavana arkipäivänä. Toimitusaika on 2–5 arkipäivää ja se lasketaan tilauspäivän jälkeisestä arkipäivästä. Ruuhka-aikoina, esimerkiksi kampanjoissa tai jouluna, toimituksissa voi olla ajoittain viivästyksiä. Jos tilauksesi on lähetetty pakettina, olet saanut sille lähetystunnuksen ja voit seurata lähetyksen kulkua osoitteessa posti.fi. Saat ilmoituksen lähetyksen saapumisesta tekstiviestitse siihen matkapuhelinnumeroon, jonka olet ilmoittanut asiakastilillesi. Tilaukset joissa on valittuna nouto Postin pakettiautomaatista tai toimitus toiseen osoitteeseen sisältävät seurantatunnuksen.
    Poikkeuksia voi esiintyä joten jos et ole saanut tilaustasi 7 arkipäivän kuluessa toimitusvahvistuksesta olethan meihin yhteydessä paketin paikantamista varten. Valitettavasti emme voi reagoida tätä aiemmin tehtyihin tiedusteluihin kirjelähetyksien paikantamiseksi. Huomaathan, että arkipyhät voivat aiheuttaa poikkeuksia toimitusaikoihin. Omimo ei ole vastuussa mistään viivästyksistä, jotka aiheutuvat olosuhteista, joihin emme pysty vaikuttamaan.
    Huomaathan, että Postin lähetykset on noudettava 7 arkipäivän kuluessa saapumisilmoituksesta. Paketit palautuvat automaattisesti lähettäjällle tämän jälkeen.
     
    Palautukset
    Tuotteilla on kuluttajakaupassa 14 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia, käyttämättömiä, virheettömiä, uutta vastaavia ja virheettömiä.
    Virheilmoituksen saatuamme neuvottelemme asiakkaan kanssa sopivasta ratkaisusta.
    Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun asiakas on lunastanut tilauksensa. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

    Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi.

    Mikäli haluat peruuttaa tilauksen tai palauttaa lähetyksen, ota aina ensin yhteys puh. 050-5728110 tai sähköpostilla katja@omimo.fi.
    Keräilyvirheitä lukuun ottamatta Tilaaja vastaa tuotteiden palautuskustannuksista.
      Samoin rahapalautuksissa toimituksen lähetyskulujen osuutta ei palauteta.

    Mikäli Tilaaja haluaa peruuttaa tilauksen ja se on jo ehditty toimittaa, peruuttamistapauksissa Tilaaja on velvollinen korvaamaan toimituksen lähetyskulut. Emme hyvitä noutamattomia tilauksia automaattisesti.

    Kuluista, jotka liittyvät toimituksiin, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta, perimme 20 euron maksun.
     
    Erimielisyyksien ratkaiseminen
    Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).   

    Rekisteröityminen
    Nettikaupasta ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä.

    Hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa. Nettikaupan hintoihin lisätään toimituskulut.

    Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron ilmoittamista tilauksen yhteydessä.